Strona główna
Hej ! Nazywam się Rafael Budnik
Notka: text pisany w 1998 roku i uzupełniany do roku 2001

      Cóż ja mogę o sobie napisać...

      Jestem Level Designerem (projektantem poziomów) do gier komputerowych - lubię o sobie też myśleć jako o game designerze - dąże i zawsze będę dążył do wyprodukowania swoich gier - czy to jako producer czy to jako game designer czy jako level designer. To mnie bawi w tym się spełniam i to mi daje RADOŚĆ !
Ale może od początku..
Urodziłem się 13 września 1973 roku, pokończyłem parę szkół i zostałem zawodowym fotografikiem. Niezależnie od tego jaki zawód czynnie wykonuję, zainteresowała mnie grafika komputerowa, zarówno ta robiona techniką 2D, jak i 3D. Osobiście od zawsze czułem przewagę cyfrowej grafiki nad fotografią. W grafice mogę tworzyć obrazy takie, na jakie mam ochotę, niczym nieograniczone, a tworzenie miejsc i sytuacji które nie istnieją w rzeczywistości, rzeczy nierealnych, to pasja sama w sobie dodająca szkrzydeł i będąca odzwierciedleniem mnie - swoich prac z zakresu grafiki raczej nie publikuję i raczej długo się to nie stanie. Właściwie wszystkie moje zainteresowania kręcą się wokół komputerów i to nie tylko PC - nieobce są mi również komputery spod znaku jabłuszka czy ponoć martwe już dziś Amigi, przy czym nie mówię o Amidze 500, tylko o rozbudowanym sprzęcie, który swobodnie może służyć do pracy.

      Ale grafika statyczna to nie wszystko. Korzystając ze swoich umiejętności potrafię również wprawić w ruch zarówno obrazy 2D, jak i 3D, nie wspominając o cyfrowej obróbce video. Ładnych parę lat temu, w czasach gdy mało kto znał HTML-a (język stron WWW), zamarzyła mi się własna strona i nauczyłem się jak ją zrobić. Pierwsza strona co prawda pozostawiała dużo do życzenia, niemniej obecnie tworzenie stron wychodzi mi nienajgorzej, tym bardziej że zrobiłem kilka dużych komercyjnych projektów ! Prowadziłem także własny, oficjalny serwis WWW o wielokrotnie nagradzanej grze Half-Life, która (gra) pomimo swojego wieku jest wiecznie żywa dzięki niewielkim wymaganiom sprzętowym i niezliczonej liczbie dodatków tworzonych przez fanów gry, niejednokrotnie przewyższającej swoim wykonaniem i pomysłowością nowe, komercyjne gry (tak właśnie powstał najpopularniejszy dodatek - COUNTERSTRIKE, w którego dziś online gra najwięcej ludzi, przebijając grywalnością jakiekolwiek komercyjne produkcje w dziedzinie FPP).

      Miało być o mnie, a ja o grze... Tak czy inaczej jest to też troszkę o mojej osobie, ponieważ lubię grać, czego się nie wstydzę. Jednakże ostatnimi czasy mam na to coraz mniej cennego czasu.

      Najważniejsze jest też chyba to, do czego dążę. Otóż chcę zrobić kilka większych produkcji, takich jak gra online dla tysięcy graczy jednocześnie, coś podobnego w filozofii gry do Ultimy Online (w sumie jest to moje największe marzenie). Mam też ochotę zrobić mega komunikator, który będzie zawierał cechy pożądane przez masy osób, aczkolwiek udostępniane przez kilka różnych narzędzi, przez co używanie ich jednocześnie jest lekko męczące. Szczegółów jednak nie podam, bo nie chcę pomagać konkurencji, której na dzień dzisiejszy i tak jest sporo, dobrze że taka słabizna :). Mam jeszcze ochotę zrobić kilka serwisów internetowych i kilka prezentacji na CD.

      Na ile projektów starczy mi siły i w co one z czasem się zmienią - trudno powiedzieć. Na razie walczę o każde z moich marzeń, a mam ich naprawdę dużo. O wiele więcej niż chcę wypisać publicznie :P.

jeżeli chcesz ze mną się skontakotować to tu są namiay:

email - rafaelbudnik@gmail.com
gg 958809
tlen - rafaello_ew@tlen.pl
line © 1998-2014 Rafael Budnik. All rights reserved. Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS! Lature