Zoho Sheet
sobota / saturday 06.09
8.00-…
Rejestracja uczestników / Registration
Sala 1B
Sala 4
Sala 2
9.45-9.55
Oficjalne powitanie i rozpoczęcie konferencji
10.00-10.50
Piotr Iwanicki Superhot The story of SUPERHOT From WGK 2013 to WGK 2014
Grzegorz Brol i Jakub Grabka Vivid Games Godfire: Rise of Prometheus - Game Design i Level Design w grze AAA na platformy mobilne
11.00-11.50
Mario Rizzo Kobojo How to raise venture capital funds in Europe for setting-up an independent game company
Michał Marcinkowski Transhuman Design Produktywna paranoja
Wojciech Pazdur The Farm 51 Get Even - tworzenie małej gry, która wygląda na dużą
12.00-12.50
Jon Hare Tower Studios Independent development and how to keep control of your destiny
Reinhard Pollice Nordic Games Developer <> Publisher relationships as well as a status quo on digital publishing and an outlook
Kuba Stokalski Flow Combine Jak skomplikowana bywa prostota? Filozofia designu kontra praktyka w SPACECOM, minimalistycznej strategii indie
przerwa na lunch / lunch break
15.00-15.50
Artur Ganszyniec AT Games Making your F2P puzzler a story-driven game - what could possibly go wrong? Based on a true story.
Philipp Gerasimov Intel Intel® Core 4™ DX11 Extensions
Jacek Markowski Prawnik Prawnik (gracz) radzi
16.00-16.50
Tomasz Grudziński Artifex Mundi Jak buduje się studio, które wygrywa ankietę na najlepsze studio w Polsce
Jacek Ławrynowicz i Sławomir Cygan Intel Introduction to Intel Mobile GPU Architecture with OpenGL ES 3.1 Capabilities
Leszek Godlewski Nordic Games OpenGL (ES) debugging
17.00-17.50
Tomasz Gop CI Games Production Challenges behind Lords of the Fallen
Leonardo Kasperavičius Playsoft Case Study about A.I.
Andrzej Koloska Techland Postmortem Hellraid: The Escape
20.00-…
DEVELOPERS PARTY
niedziela / sunday 07.09
Sala 1B
Sala 4
Sala 2
10.00-10.50
Debata - Indyki (TBC)
11.00-11.50
Genevieve Lord Burlington Champlain The Montreal Gaming Scene
Ivan Popelyshev Bombermine It is possible to develop a MMO game single-handedly after all
Andrzej Mazur Enclave Games Firefox OS idealną platformą dla gier HTML5
12.00-12.50
Sos O. Sosowski SOS Make games, not money!
TBC 11bit Studios TBC
Rafael Budnik Nicolas Intoxicate/Indie Level Design - okiem ponad dziesięcioletniej praktyki
przerwa na lunch / lunch break
15.00-15.50
Rada Programowa Sytuacja branży 2014 - debata
Karol Gasiński Apple Next steps to immersion in VR
Arkadiusz Duch Jujubee Problemy związane z tworzeniem gier multiplatformowych
16.00-16.50
Steve Ince Freelance Veteran Writer Writing for Games as Entertainment
Adrian Perdjon i Michał Hrydziuszko Mocap.pl Performance Capture - aktor animatorem - animator aktorem
Daniel Sadowski Nitreal Games "This is your first challenge!", Or: How I Teach Game Development
17.00-17.50
Mary DeMarle Eidos Creating Meaningful Game Stories: Tools, Tips, and Techniques.
Cezary Skorupka Flying Wild Hog Making an Old School Game for Modern Day Kids
Jan K. Argasiński Uniwersytet Jagielloński Concept of CognInterfaces: Modeling User/Player Activities with Multimodal Interfaces in Spatial Contexts
18.00-18.15
Ogłoszenie zwycięzców WGK DS i zakończenie konferencji